فروشگاه ایماگالری

جلوه‌ی جدیدی از زندگی با ایماگالری

در اخبار و رویدادها / اخبار
فروشگاه ایماگالری ارومیه

در سه دهه سفر باشکوه، ایماگالری همواره متعهد بوده است تا محصولاتی با طراحی منحصر‌به‌فرد و با کیفیت را به مشتریان خود ارائه کند. مشتریان ایماگالری در این سال‌ها همواره محبت ویژه‌ای نسبت به ما داشته و ما نیز همیشه جایگاه‌ ویژه‌ای برایشان متصور بوده‌ایم که تلاش ما در این سال‌ها گواه این امر است.

در راستای چشم‌انداز توسعه و در پاسخ به استقبال مشتریان عزیزمان در شمال غرب کشور، شعبه جدید این مجموعه در فضایی بالغ بر 300 متر مربع در مرکز خرید سیتادیوم ارومیه راه‌اندازی شد.

مراسم گرند اوپنینگ این فروشگاه در تاریخ 26 آبان ماه 1402 با حضور جمعی از فرهیختگان حوزه معماری و دکوراسیون داخلی و ساختمان‌سازهای برتر استان برگزار شد. همچنین در این مراسم، افتخار داشتیم میزبان جناب آقای دکتر بهنام صمدی، رئیس اتحادیه معماران ارومیه باشیم. در این رویداد ویژه، یکی از محصولات جدید ایماگالری و همینطور هویت جدید برند ایماگالری نیز رونمایی شد.

فروشگاه ایماگالری ارومیه

مراسم گرند اوپنینگ این فروشگاه در تاریخ 26 آبان ماه 1402 با حضور جمعی از فرهیختگان حوزه معماری و دکوراسیون داخلی و ساختمان‌سازهای برتر استان برگزار شد. همچنین در این مراسم، میزبان جناب آقای دکتر بهنام صمدی، رئیس اتحادیه معماران ارومیه بودیم. در این رویداد ویژه، یکی از محصولات جدید ایماگالری و همینطور هویت جدید برند ایماگالری نیز رونمایی شد.

در مراسم گرند اوپنینگ ایماگالری در سیتادیوم ارومیه، بیانیه ریبرندینگ توسط مدیر مارکتینگ مجموعه، سرکار خانم مهندس لیلا نوروزپیمان ایراد شد. در ادامه، شما را به خواندن بیانیه ریبرندینگ دعوت می‌کنیم:

فروشگاه ایماگالری ارومیه

«در قلب تلاش ما برای ریبرندینگ، ایماگالری آماده تحولی عمیق است. هویت برند فعلی ما که با قاب نمادین مربعی و تایپوگرافی ایما با فونت نستعلیق در میان آن شناخته شده است، در آستانه فصل جدیدی است. با پویایی بازار و سلیقه جامعه تصمیم گرفتیم تا موقعیت خود را با تعریف جدیدی از برند در ذهن مخاطبان خود و بازار گسترش دهیم. این سفری است که با تعهد ما به تعالی و لوکس بودن آغاز شده است.

جاه‌طلبی والای ما این است که نه‌تنها با دنیای امروز سازگار شویم، بلکه در برآوردن سلیقه‌های همیشه در حال تحول مصرف‌کنندگانی که قدر تک تک جزئیات ظریف زندگی را می‌دانند، پیشرو باشیم. ما مشتاق این هستیم که با مخاطبانی فهیم، جامعه‌ای از خبرگانی که به دنبال کالاهای نفیس و منحصر‌به‌فرد هستند، همراه شویم؛ که "لوکس بودن و زیبایی" برای آن‌ها فقط یک کلمه نیست، بلکه یک روش زندگی است.

در این سمفونی تغییر، ما برندی داریم که نه‌تنها محصولات با کیفیت و لوکس، بلکه تجسمی از هنر و زیبایی است. هویت برند جدید ما با لوگوی سابق که در قلب همه دوستداران ایماگالری هک شده است، اشاره‌ای به میراث 30 ساله ما دارد. در این فرآیند، پالت رنگی جدید ما رنگ‌های طلایی و سفید را به خود می‌گیرد و با لمس استراتژیک و استفاده از رنگ بنفش سلطنتی در پروموشن‌ها فضایی از پیچیدگی و زرق و برق را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، فونت جدید ایماگالری نیز بازتاب فضای نئوکلاسیک این برند است که در عین خوانایی، هویت برند را نیز منتقل می‌کند.

در این سفر، فروشگاه‌های ایماگالری نیز کانسپت و دکور جدیدی را که همراستا با هویت جدید است بر تن می‌کنند. فضایی که از مخاطبانمان با قصه‌ای از هنر و زیبایی و ترکیبی از رایحه و نوا در کمال افتخار و احترام پذیرایی خواهیم کرد. شعار جدید ما، «رقص هنر در خانه»، زمزمه‌ای از خلاقیت و ظرافتی است که می‌خواهیم به هر خانه‌ای بیاوریم.

در این تحول، شخصیت برند ما کهن الگوهای یک عاشق خلاق و کاریزماتیک را به خود می‌گیرد. ماهیت برند زیبایی، پیچیدگی، جذابیت، لوکس بودن و لمس غیرقابل انکار زنانه را با خود به همراه خواهد داشت. ما در حال تکامل هستیم تا به جوهره زیبایی، هنر و تمایز تبدیل شویم.

این ریبرندینگ فقط در مورد هنر و زیبایی نیست. این اتفاق، تعهد ما به کیفیت است. تعهد ما ارائه محصولاتی با کیفیت بالا است که زیبایی را در خانه شما بازتعریف می‌کند و حال خوب را در زندگی شما جاری می‌سازد. همه ما به خلاقیت، منحصر‌به‌فردی و نه‌تنها زیبا ساختن خانه شما، بلکه تبدیل آن به یک بوم هنری معتقدیم. برند ما ترکیبی بی‌نظیر از زیبایی و کیفیت است، جایی که یکی بدون دیگری نمی‌تواند وجود داشته باشد.

برنامه ریبرندینگ ما از سال گذشته آغاز شد و تلاش کردیم تا در همه جنبه‌های برند این اتفاق را رقم بزنیم. و اکنون زمان آن رسیده تا شاهد شکوفایی کامل هویت جدید ایماگالری باشیم. کلیه فرآیندهای ریبرندینگ به صورت داخلی در واحد برندینگ و مارکتینگ ایماگالری و با همراهی مدیریت محترم جناب آقای رنجبر و سایر همکاران عزیزمان رقم خورده است.

استراتژی ارتباطی ما در کانال‌های مختلف پیچیدگی برند را منعکس می‌کند و ما بسیار خرسند و هیجان‌زده‌ایم تا در این سفر با شما همراه باشیم. همکاران و کارکنان ما تنها بخشی جدایی‌ناپذیر از برند ما نیستند، آن‌ها قلب و روح این تغییر هستند.

در این قصه‌ی تحول و تغییر، از شما دعوت می‌کنیم که بخشی از سفر باشید. همانطور که با محصولات منحصربه‌فرد، باکیفیت و لوکس خود از خواب بیدار می‌شوید و زندگی می‌‍کنید، هدف ما این است که در هر فضایی که می‌بینیم، حضور داریم و لمس می‌کنیم، اثری از ظرافت، پیچیدگی، هنر و احساس باقی بگذاریم. به "رقص هنر در خانه" خوش آمدید؛ جایی که زیبایی و تجمل به هم می‌رسند، و ایماگالری به تجسمی از ظرافت و خلاقیت بی‌انتها تبدیل می‌شود.»

فروشگاه ایماگالری ارومیه

آدرس فروشگاه ایماگالری در ارومیه: مرکز خرید سیتادیوم، روبروی درب ورودی، واحد FA40